VERKKOKAUPAN EHDOT JA EDELLYTYKSET

WWW.BESTCANNABISSEEDS.FI

§ 1

YLEISET MÄÄRÄYKSET

(1) Verkkokauppa www.bestcannabisseeds.fi toimii näissä säännöissä vahvistettujen periaatteiden mukaisesti.

2. Säännöissä määritellään tuotteiden myyntisopimusten tekemistä ja irtisanomista koskevat ehdot ja valitusmenettely sekä verkkokaupan www.bestcannabisseeds.fi sähköisesti tarjoamien palveluiden tyypit ja laajuus, näiden palveluiden tarjoamista koskevat säännöt sekä sähköisesti tarjottavia palveluita koskevien sopimusten tekemistä ja irtisanomista koskevat ehdot.

(3) Jokainen asiakas on velvollinen noudattamaan näiden sääntöjen määräyksiä heti, kun hän alkaa käyttää www.bestcannabisseeds.fi Kaupan sähköisiä palveluja.

(4) Asioissa, joita nämä määräykset eivät koske, noudatetaan määräyksiä:

4.1. Sähköisten palvelujen tarjoamisesta 18 päivänä heinäkuuta 2002 annetun lain,

4.2. 30 päivänä toukokuuta 2014 annettua lakia kuluttajan oikeuksista,

4.3. kuluttajariitojen tuomioistuinten ulkopuolisesta ratkaisemisesta 23 päivänä syyskuuta 2016 annetun lain,

4.4. siviililakia 23. huhtikuuta 1964 ja muita Suomen lainsäädännön asiaa koskevia säännöksiä.

§ 2

SOPIMUSEHTOIHIN SISÄLTYVÄT MÄÄRITELMÄT

1. YHTEYSTIETOLOMAKE - verkkosivustolla www.bestcannabisseeds.fi oleva lomake, jonka avulla voit lähettää viestin palveluntarjoajalle.

2. REKISTERÖINTILOMAKE - verkkosivustolla www.bestcannabisseeds.fi saatavilla oleva lomake, joka mahdollistaa tilin luomisen.

3. TILAUSLOMAKE - verkkosivustolla www.bestcannabisseeds.fi oleva lomake, jonka avulla voit tehdä tilauksen.

4. ASIAKAS - Asiakas, joka aikoo tehdä tai on tehnyt myyntisopimuksen Myyjän kanssa.

5. KULUTTAJA - yksityishenkilö, joka tekee elinkeinonharjoittajan kanssa oikeustoimen, joka ei liity suoraan hänen liiketoimintaansa tai ammattitoimintaansa. 6.

6. TILI - Palveluntarjoajan tieto- ja viestintäjärjestelmän resurssikokonaisuus, joka on merkitty yksilöllisellä nimellä (käyttäjätunnus) ja salasanalla ja johon kerätään Asiakkaan tietoja, mukaan lukien tiedot tehdyistä Tilauksista.

7. TUOTE - kaupassa saatavilla oleva irtain esine tai palvelu, joka on Asiakkaan ja Myyjän välisen myyntisopimuksen kohteena.

8) Ehdot - nämä Kaupan säännöt ja määräykset.

9. KAUPPA - Palveluntarjoajan verkkokauppa, joka toimii osoitteessa www.bestcannabisseeds.fi.

10. MYYJÄ, PALVELUNTUOTTAJA - Mariusz Burdzań, joka harjoittaa liiketoimintaa PHU Mariusz Burdzań -nimellä, joka on rekisteröity yritystoiminnan keskusrekisteriin ja jolla on seuraava NIP-numero: 9182132828 ja REGON-numero: 528091502, toimipaikka ja palveluosoite: ul. Grażyny 8/3, sähköpostiosoite: info@bestcannabisseeds.fi.

11. MIELIPIDEJÄRJESTELMÄ - Palveluntarjoajan asiakkaiden käyttöön asettama sähköinen palvelu, jonka avulla asiakkaat voivat lähettää mielipiteitä tuotteista.

12. MYYNTISOPIMUS - Asiakkaan ja Myyjän välillä Kaupan kautta tehty sopimus Tuotteen myynnistä.

13. SÄHKÖINEN PALVELU - Palveluntarjoajan Asiakkaalle Kaupan kautta sähköisesti tarjoama palvelu.

14) PALVELUN KÄYTTÄJÄ - luonnollinen henkilö, oikeushenkilö tai oikeushenkilöllisyyttä vailla oleva organisaatioyksikkö, jolle on lain mukaan myönnetty oikeustoimikelpoisuus ja joka käyttää Sähköistä palvelua.

15. TILAUS - Asiakkaan tahdonilmaisu, joka muodostaa tarjouksen tehdä Tuotemyyntisopimus Myyjän kanssa.

§ 3

TUOTTEITA JA NIIDEN TILAAMISTA KOSKEVAT TIEDOT

1st Shop www.bestcannabisseeds.fi harjoittaa Tuotteiden vähittäismyyntiä Internetin välityksellä. 2. Tuotteiden vähittäismyynti tapahtuu Internetin kautta. 

(2) Kaupassa tarjottavat tuotteet ovat uusia, fyysisesti ja oikeudellisesti virheettömiä ja laillisesti Suomen markkinoille tuotuja. 

(3) Kaupan verkkosivuilla olevat tiedot eivät ole laissa tarkoitettu tarjous. Tehdessään tilauksen Asiakas tekee tarjouksen tietyn Tuotteen ostamisesta sen kuvauksessa määritellyin ehdoin.

(4) Kaupan verkkosivustolla ilmoitetun Tuotteen hinta on ilmoitettu euroina (EUR) ja se sisältää kaikki osatekijät, mukaan lukien arvonlisäveron. Hinta ei sisällä toimituskuluja. 

(5) Myymälän verkkosivustolla ilmoitettu Tuotteen hinta on sitova silloin, kun Asiakas tekee Tilauksen. Hintaa ei muuteta riippumatta Kaupan hinnanmuutoksista, joita voi tapahtua yksittäisten Tuotteiden osalta sen jälkeen, kun Asiakas on tehnyt Tilauksen.

Tilauksia voidaan tehdä:

6.1 verkkosivuston kautta tilauslomakkeen avulla (Kauppa www.bestcannabisseeds.fi) - ympäri vuorokauden ympäri vuoden,

6.2 sähköpostitse osoitteeseen: info@bestcannabisseeds.fi,

6.3 puhelimitse: +48 792045651.

(7) Tilauksen tekemistä varten asiakkaan ei tarvitse rekisteröidä tiliä kauppaan.

8. Edellytyksenä sille, että Asiakas voi tehdä tilauksen myymälässä, on, että hän lukee Säännöt ja määräykset ja hyväksyy niiden määräykset tilausta tehdessään.

(9) Myymälä toteuttaa Tilaukset, jotka on tehty maanantaista perjantaihin Myymälän aukioloaikana eli arkipäivisin klo 7-15. Tilaukset, jotka tehdään arkipäivinä klo 15.00 jälkeen, lauantaisin, sunnuntaisin ja pyhäpäivinä, käsitellään seuraavana arkipäivänä.

(10) Myyjä vakuuttaa, että Kaupan kautta myytävillä Tuotteilla on kaikki Suomen lainsäädännön edellyttämät todistukset, sertifikaatit ja muut asiakirjat, jotka vahvistavat Tuotteen koostumuksen ja alkuperän. 

(11) Myyjä vakuuttaa, että kaikki Kaupan kautta myydyt Tuotteet on hyväksytty markkinoitavaksi Tšekissä, niissä on valmistajan ja maahantuojan merkinnät, vaaditut vaatimustenmukaisuusmerkinnät asiaankuuluvan lainsäädännön mukaisesti ja ne on ostettu valtuutetuilta tahoilta sovellettavan lainsäädännön mukaisesti.

(12) Myyjä pidättää itsellään oikeuden olla vastaamatta tuotteiden ei-toivotuista sivuvaikutuksista, jotka johtuvat asiakkaan yksilöllisestä allergisesta reaktiosta sen ainesosille.

(13) Myynnissä (myynnissä) olevilla tuotteilla on rajoitettu kappalemäärä, ja tilaukset toteutetaan niiden saapumisjärjestyksessä, kunnes tuotteen varastot on käytetty loppuun.

(14) Myymälän verkkosivuston sisältämät tiedot ovat ainoastaan tiedoksi, ja niitä saa käyttää ainoastaan maissa, joissa kannabiksen ostaminen, hallussapito tai viljely on sallittua kyseisen maan lainsäädännössä asetettujen ehtojen täyttämisen jälkeen.

§ 4

MYYNTISOPIMUKSEN TEKEMINEN

(1) Myyntisopimuksen tekeminen edellyttää, että Asiakas tekee etukäteen Tilauksen Myyjän käytettävissä olevien keinojen avulla käyttöehtojen 3 artiklan 6 ja 8 kohdan mukaisesti.

(2) Myyjä vahvistaa tilauksen tekemisen jälkeen välittömästi sen vastaanottamisen.

3. Vahvistus tilauksen vastaanottamisesta sisältää:

3.1. vahvistus kaikista tilauksen olennaisista osista,

3.2. peruutuslomake,

3.3. nämä ehdot, mukaan lukien peruuttamisoikeutta koskevat ohjeet.

(4) Myyjän on tilauksen tarkastamisen jälkeen välittömästi vahvistettava tilauksen hyväksyminen toteutettavaksi lähettämällä sähköpostiviesti. Vahvistus tilauksen hyväksymisestä toteutettavaksi sitoo asiakasta tilaukseensa.

(5) Kun Asiakas on vastaanottanut tämän kohdan 4 kohdassa tarkoitetun sähköpostiviestin, Asiakkaan ja Myyjän välillä syntyy myyntisopimus.

(6) Kukin myyntisopimus vahvistetaan ostotodistuksella (verokuitti), joka liitetään tuotteeseen ja/tai lähetetään sähköpostitse Asiakkaan tilauslomakkeessa ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen.

§ 5

MAKSUTAVAT

Myyjä asettaa saataville seuraavat maksutavat: 

1.1. Maksu perinteisellä tilisiirrolla Myyjän pankkitilille,

1.2. maksaminen sähköisen maksujärjestelmän, kautta,

(2) Jos maksu suoritetaan perinteisellä pankkisiirrolla, maksu on suoritettava seuraavalle pankkitilinumerolle: PL 85 1020 4900 0000 8702 3658 3527 BIC/SWIFT BPKOPLPW (PKO Bank Polski) Kirjoita tilisiirron otsikkoon "Tilausnumero ...".

(3) Jos maksu suoritetaan sähköisen maksujärjestelmän kautta, asiakkaan on suoritettava maksu ennen tilauksen käsittelyä. Sähköinen maksujärjestelmä mahdollistaa maksun suorittamisen luottokortilla tai pikasiirrolla valituista pankeista.

(4) Jos maksu suoritetaan toimituksen yhteydessä, lähetys lähetetään sen jälkeen, kun osoitetietojen oikeellisuus on tarkistettu. Asiakas on velvollinen maksamaan tilauksen ja noutamaan tuotteen toimittajalta.

(5) Asiakas on velvollinen maksamaan myyntisopimuksen hinnan 7 työpäivän kuluessa sen tekemisestä, ellei myyntisopimuksessa toisin mainita.

(6) Jos valitaan tämän kohdan kohdissa 1.1 ja 1.2 kuvatut maksut, Tuote lähetetään vasta, kun se on maksettu.

§ 6

TUOTTEEN TOIMITUSKUSTANNUKSET, -AIKA JA -TAVAT

(1) Asiakkaan maksettavaksi tulevat Tuotteen toimituskustannukset määritetään Tilauksen tekemisen yhteydessä, ja ne riippuvat ostetun Tuotteen toimitustavan valinnasta.

2.2 Tuotteen toimitusaika muodostuu tuotteen valmistumisajasta ja rahdinkuljettajan toimittaman tuotteen toimitusajasta:

2.1 Tuotteiden valmistumisaika on 1-3 työpäivää alkaen:

(a) myyntisopimuksesta maksettujen rahojen hyvittämisestä myyjän tilille, tai 

b) sähköisen maksujärjestelmän myönteisestä hyväksynnästä tapahtumalle tai

c) tilauksen hyväksymisestä toteutettavaksi Myyjän toimesta, jos valitaan toimituksen toimittaminen käteisellä.

2.2 Rahdinkuljettajan toimittamat irtaimistona olevat Tuotteet toimitetaan rahdinkuljettajan ilmoittamassa ajassa eli 1-3 työpäivän kuluessa paketin lähettämisestä (toimitus tapahtuu vain arkipäivinä lukuun ottamatta lauantaita, sunnuntaita ja juhlapäiviä).

(3) Kaupasta ostetut tuotteet lähetetään kotimaassa ja kansainvälisesti kuriiripalvelun toimesta.

(4) Jos tilauksen arvo ylittää Kaupan verkkosivustolla ilmoitetun kynnysarvon, Myyjä vastaa toimituskustannuksista.

§ 7

TUOTEVALITUS

1.1 Reklamaatio takuun puitteissa.

1.1. Myyjän vastuun peruste ja laajuus kuluttajana toimivaa asiakasta kohtaan fyysisiä ja oikeudellisia virheitä kattavan takuun nojalla on määritelty 23. huhtikuuta 1964 annetussa siviililain laissa.

1.2 Tuotetta koskevista vioista ilmoittaminen ja asianmukaisen pyynnön esittäminen voidaan tehdä sähköpostitse osoitteeseen: info@bestcannabisseeds.fi tai kirjallisesti osoitteeseen: ul. Grażyny 8/3 02-548 Varsova.

1.3 Edellä mainitussa kirjallisessa tai sähköisessä viestissä on ilmoitettava mahdollisimman paljon valituksen kohdetta koskevia tietoja ja olosuhteita, erityisesti säännönvastaisuuden tyyppi ja esiintymispäivä sekä yhteystiedot. Annetut tiedot helpottavat ja nopeuttavat huomattavasti valituksen käsittelyä myyjän toimesta.

1.4 Tuotteen fyysisten vikojen arvioimiseksi se tulee toimittaa osoitteeseen: ul. Grażyny 8/3 02-548 Varsova.

1.5 Myyjän on vastattava Asiakkaan pyyntöön välittömästi, viimeistään 14 päivän kuluessa valituksen tekemisestä.

1.6 Jos kyseessä on kuluttajaasiakkaan tekemä valitus - valituksen käsittelemättä jättäminen 14 päivän kuluessa sen jättämisestä merkitsee sen hyväksymistä. Kuluttaja-asiakkaan tekemän perustellun valituksen yhteydessä Myyjä korvaa nouto-, toimitus- ja tuotteen vaihtokustannukset virheettömään tuotteeseen.

1.7 Vastaus reklamaatioon annetaan paperilla tai muulla pysyvällä välineellä, esimerkiksi sähköpostilla tai tekstiviestillä.

§ 8

PERUUTTAMISOIKEUS

(1) Jollei tämän pykälän 10 §:stä muuta johdu, etäsopimuksen tehnyt Asiakas, joka on myös Kuluttaja, voi peruuttaa sopimuksen ilman perusteluja tekemällä 14 päivän kuluessa asiaa koskevan ilmoituksen. Tämän määräajan noudattamiseksi riittää, että hän lähettää kaupan saataville asettaman peruuttamisilmoituksen. 

(2) Jos kuluttaja peruuttaa sopimuksen, myyntisopimus katsotaan päättymättömäksi, ja kuluttajan on palautettava tuote myyjälle tai annettava se myyjän valtuuttamalle henkilölle, joka on saanut luvan vastaanottaa sen välittömästi, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa siitä päivästä, jona hän peruutti sopimuksen, ellei myyjä tarjoutunut noutamaan tuotetta itse. Määräajan noudattamiseksi riittää, että tuote lähetetään takaisin ennen määräaikaa.

(3) Jos tuote peruutetaan myyntisopimuksesta, se on palautettava osoitteeseen: Grażyny 8/3 02-548 Varsova

4. Kuluttaja on vastuussa tuotteen arvon alenemisesta, joka johtuu tuotteen käytöstä, joka ylittää sen, mikä on tarpeen tuotteen luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan selvittämiseksi. Tuotteiden luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan selvittämiseksi kuluttajan on käsiteltävä ja tarkastettava tuotteita ainoastaan samalla tavalla kuin hän voisi tehdä sen kiinteässä liikkeessä.

(5) Jollei tämän kohdan 6 ja 8 kohdasta muuta johdu, Myyjä korvaa Tuotteen arvon sekä toimituskustannukset käyttäen samaa maksutapaa, jota Kuluttaja on käyttänyt, ellei Kuluttaja ole nimenomaisesti sopinut muusta korvaustavasta, josta ei aiheudu kustannuksia Kuluttajalle. Jollei tämän kohdan 7 kohdasta muuta johdu, palautus on suoritettava välittömästi ja viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun Myyjä on vastaanottanut myyntisopimuksen peruuttamista koskevan ilmoituksen.

(6) Jos kuluttaja on valinnut muun kuin halvimman tavanomaisen, myymälän tarjoaman toimitustavan, myyjä ei ole velvollinen korvaamaan kuluttajalle aiheutuneita lisäkustannuksia.

(7) Jos Myyjä ei ole tarjoutunut noutamaan Tuotetta itse Kuluttajalta, Myyjä voi pidättäytyä Kuluttajalta saatujen maksujen palauttamisesta, kunnes hän saa tuotteen takaisin tai esittää todisteen sen palauttamisesta, riippuen siitä, kumpi tapahtuma toteutuu ensin.

(8) Kuluttaja, joka peruuttaa myyntisopimuksen tämän kohdan 1 kohdan mukaisesti, vastaa ainoastaan tuotteen palauttamisesta Myyjälle aiheutuvista kustannuksista.

(9) Neljäntoista päivän määräaika, jonka kuluessa kuluttaja voi peruuttaa sopimuksen, lasketaan siitä päivästä, jona hän otti tuotteen haltuunsa, ja palvelujen osalta sopimuksen tekopäivästä.

(10) Etäsopimuksen peruuttamisoikeutta ei sovelleta kuluttajaan, kun kyseessä on myyntisopimus:

10.1 jossa suorituksen kohteena on muu kuin tehdasvalmisteinen tuote, joka on valmistettu kuluttajan määrittelyn mukaan tai joka palvelee hänen yksilöllisiä tarpeitaan,

10.2 jos suorituksen kohteena on esine, joka toimitetaan suljetussa pakkauksessa, jota ei voida palauttaa avaamisen jälkeen terveydensuojelullisista tai hygieenisistä syistä, jos pakkaus on avattu toimituksen jälkeen,

10.3 jos suorituksen kohteena on esineitä, jotka luonteensa vuoksi kiinnittyvät toimituksen jälkeen erottamattomasti muihin esineisiin,

10.4 kun suorituksen kohteena on palvelu, jos myyjä on suorittanut palvelun kokonaisuudessaan kuluttajan nimenomaisella suostumuksella, jolle on ennen suorituksen alkamista ilmoitettu, että myyjän suorituksen jälkeen hän menettää peruuttamisoikeutensa,

10.5 kun suorituksen kohteena on pilaantuva tai lyhytaikaisen säilyvyysajan omaava tavara.

11. Myyjällä ja Asiakkaalla on oikeus peruuttaa myyntisopimus, jos toinen sopijapuoli ei täytä velvollisuuttaan tarkoin määritellyssä määräajassa.

§ 9

SÄHKÖISTEN PALVELUJEN TYYPPI JA LAAJUUS

1.1 Palveluntarjoaja mahdollistaa Kaupan kautta sähköisten palveluiden käytön, kuten esim: 

1.1. Tuotemyyntisopimusten tekeminen,

1.2. tilin ylläpitäminen Kaupassa, 

1.3. Luokitusjärjestelmä,

1.4. viestien lähettäminen yhteydenottolomakkeen kautta.

(2) Sähköisten palveluiden tarjoaminen Asiakkaalle Kaupassa edellyttää käyttöehdoissa esitettyjen ehtojen noudattamista.

(3) Palveluntarjoajalla on oikeus sijoittaa mainossisältöä Kaupan verkkosivuille. Tällainen sisältö on olennainen osa Kauppaa ja siellä esitettyä materiaalia.

§ 10

SÄHKÖISTEN PALVELUJEN TARJOAMISTA JA SOPIMUSTEN TEKEMISTÄ KOSKEVAT EHDOT

(1) Sääntöjen 9.1 §:ssä tarkoitettujen sähköisten palveluiden tarjoaminen Palveluntarjoajan toimesta on maksutonta.

2. Sopimuskausi, jonka ajaksi sopimus tehdään: 

2.1. Sopimus sähköisten palvelujen tarjoamisesta, joka koostuu tilauksen tekemisen mahdollistamisesta kaupassa, tehdään määräajaksi ja se päättyy, kun tilaus on tehty tai kun asiakas lakkaa tekemästä sitä.

2.2. Sopimus sähköisten palvelujen tarjoamisesta, joka koostuu tilin ylläpitämisestä kaupassa, tehdään määräämättömäksi ajaksi. Sopimus tehdään, kun Asiakas lähettää täytetyn Rekisteröintilomakkeen.

2.3. Sopimus sähköisen palvelun tarjoamisesta, joka koostuu arvostelujärjestelmän käytöstä, tehdään toistaiseksi, ja se päättyy heti, kun Asiakas lähettää mielipiteen tai lopettaa tämän palvelun käytön.

2.4. Sopimus sähköisen palvelun tarjoamisesta, joka koostuu mahdollisuudesta lähettää viesti Palveluntarjoajalle yhteydenottolomakkeen kautta, tehdään määräajaksi ja se päättyy heti, kun viesti on lähetetty tai kun Palvelun vastaanottaja lopettaa sen lähettämisen.

3 Tekniset vaatimukset, jotka ovat välttämättömiä Palveluntarjoajan käyttämän etäviestintäjärjestelmän käyttämiseksi: 

3.1 Tietokone (tai mobiililaite), jolla on pääsy Internetiin,

3.2. pääsy sähköiseen postiin

3.3. Internet-selain,

3.4. evästeiden ja Javascriptin ottaminen käyttöön verkkoselaimessa.

(4) Asiakas on velvollinen käyttämään Verkkokauppaa lain ja moraalin mukaisella tavalla ottaen huomioon henkilökohtaisten oikeuksien ja kolmansien osapuolten immateriaalioikeuksien kunnioittamisen.

5. Asiakas on velvollinen syöttämään tiedot tosiasioiden mukaisesti.

(6) Asiakas ei saa tarjota lainvastaista sisältöä.

§ 11

SÄHKÖISTEN PALVELUJEN TARJOAMISEEN LIITTYVÄT VALITUKSET

(1) Sähköisten palveluiden tarjoamiseen Kaupan kautta liittyvät valitukset Asiakas voi toimittaa sähköpostitse seuraavaan osoitteeseen: info@bestcannabisseeds.fi.

(2) Mainitussa sähköpostiviestissä on ilmoitettava mahdollisimman paljon valituksen aiheeseen liittyviä tietoja ja olosuhteita, erityisesti sääntöjenvastaisuuksien tyyppi ja tapahtumapäivä sekä yhteystiedot. Toimitetut tiedot helpottavat ja nopeuttavat huomattavasti valituksen käsittelyä palveluntarjoajan toimesta.

(3) Palveluntarjoajan on käsiteltävä kantelu välittömästi, viimeistään 14 päivän kuluessa ilmoituksen tekemisestä.

(4) Palveluntarjoajan vastaus valitukseen lähetetään asiakkaan valitusilmoituksessa ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen tai muulla asiakkaan ilmoittamalla tavalla.

§ 12

SÄHKÖISTEN PALVELUJEN TARJOAMISTA KOSKEVIEN SOPIMUSTEN IRTISANOMISTA KOSKEVAT EHDOT JA EDELLYTYKSET

1.1 Sähköisten palvelujen tarjoamista koskevan sopimuksen irtisanominen:

1.1 Sähköisen palvelun tarjoamista koskeva sopimus, joka on luonteeltaan jatkuva ja toistaiseksi voimassa oleva (tilin ylläpitäminen), voidaan irtisanoa.

1.2 Asiakas voi irtisanoa sopimuksen päättymään välittömästi ja ilman perusteluita lähettämällä asiaa koskevan ilmoituksen sähköpostitse osoitteeseen info@bestcannabisseeds.fi.

1.3. Palveluntarjoaja voi irtisanoa jatkuvien ja toistaiseksi voimassa olevien sähköisten palvelujen tarjoamista koskevan sopimuksen, jos asiakas rikkoo käyttöehtoja, erityisesti jos hän tarjoaa lainvastaista sisältöä, sen jälkeen, kun hän on esittänyt etukäteen tehottoman kehotuksen rikkomusten lopettamiseksi ja asettanut asianmukaisen määräajan. Tällaisessa tapauksessa sopimuksen voimassaolo päättyy 7 päivän kuluttua irtisanomisilmoituksen antamisesta (irtisanomisaika).

1.4 Irtisanominen johtaa oikeussuhteen päättymiseen tulevaisuutta koskevin vaikutuksin.

(2) Palveluntarjoaja ja Asiakas voivat milloin tahansa irtisanoa sähköisten palvelujen tarjoamista koskevan sopimuksen osapuolten yhteisellä sopimuksella.

§ 13

IMMATERIAALIOIKEUDET

1) Kaikki verkkosivustolla www.bestcannabisseeds.fi julkaistu sisältö on tekijänoikeussuojattu ja (jollei 13.3 §:stä muuta johdu, ja Palvelun vastaanottajien lähettämät elementit, joita käytetään lisenssin, tekijänoikeuden siirron tai sallitun käytön perusteella) ovat PHU Mariusz Burdzańin, 8/3 Grażyny Street, NIP: 9182132828, REGON: 528091502, omaisuutta. Palvelun vastaanottaja on täysin vastuussa vahingosta, joka aiheutuu Palveluntarjoajalle verkkosivuston www.bestcannabisseeds.fi minkä tahansa sisällön käyttämisestä ilman Palveluntarjoajan lupaa.

Jos joku käyttää ilman palveluntarjoajan nimenomaista kirjallista suostumusta mitä tahansa www.bestcannabisseeds.fi -sivuston sisällön osia, se rikkoo palveluntarjoajalle kuuluvaa tekijänoikeutta ja johtaa siviili- ja rikosoikeudelliseen vastuuseen.

(3) Kaikki kauppanimet, tuotteiden nimet, yritysten nimet ja niiden logot, joita käytetään Shopin verkkosivustolla osoitteessa www.bestcannabisseeds.fi, kuuluvat omistajilleen ja niitä käytetään ainoastaan tunnistamistarkoituksessa. Ne saattavat olla rekisteröityjä tavaramerkkejä. Kaikkea Shopin verkkosivustolla osoitteessa www.bestcannabisseeds.fi esitettyä materiaalia, kuvauksia ja valokuvia käytetään vain tiedotustarkoituksessa.

§ 14

LOPPUMÄÄRÄYKSET

(1) Shopin kautta tehdyt sopimukset tehdään Suomen lainsäädännön mukaisesti.

(2) Jos jokin käyttöehtojen osa on ristiriidassa sovellettavan lain kanssa, sovelletaan käyttöehtojen kiistanalaisen määräyksen sijasta Suomen lain asianomaisia säännöksiä.

(3) Myymälän ja Kuluttajien välisistä myyntisopimuksista johtuvat riidat ratkaistaan ensisijaisesti neuvottelemalla ja pyrkimyksenä riidan sovintoratkaisu ottaen huomioon kuluttajariitojen tuomioistuinten ulkopuolisesta sovittelusta annettu laki. Jos tämä ei kuitenkaan ole mahdollista tai ei tyydytä jompaakumpaa osapuolta, riidat ratkaistaan toimivaltaisessa yleisessä tuomioistuimessa tämän kohdan 4 kohdan mukaisesti.

(4) Palveluntarjoajan ja asiakkaan (asiakas), joka on myös kuluttaja, väliset riidat saatetaan toimivaltaisten tuomioistuinten ratkaistavaksi 17. marraskuuta 1964 annetun siviiliprosessilain säännösten mukaisesti.

(5) Asiakkaalla, joka on kuluttaja, on myös oikeus käyttää tuomioistuinten ulkopuolisia riidanratkaisukeinoja, erityisesti esittämällä valitusmenettelyn päätyttyä sovittelupyyntö tai pyyntö asian käsittelemisestä välimiesoikeudessa. Kuluttaja voi myös käyttää maksutta alueellisen (kunnallisen) kuluttaja-asiamiehen tai sellaisen yhteiskunnallisen järjestön apua, jonka lakisääteisiin tehtäviin kuuluu kuluttajansuoja. Tuomioistuimen ulkopuolinen riitojenratkaisu valitusmenettelyn jälkeen on maksuton.

(6) Riidan ratkaisemiseksi sovinnollisesti kuluttaja voi erityisesti tehdä valituksen ODR (Online Dispute Resolution) -alustan kautta, joka on saatavissa osoitteessa: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Seuraa meitä Facebookissa